Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM https://www.dekro.sklep.pl

1. Postanowienia ogólne

  1. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie internetowym https://www.dekro.sklep.pl (dalej: „Polityka”) została stworzona i przyjęta przez DEKRO SPÓŁKA JAWNA ANNA PIOTROWSKA-DUDCZAK, MARCIN DUDCZAK.
  2. Terminy użyte w Polityce oznaczają:
  1. Serwis: serwis internetowy https://www.dekro.sklep.pl;
  2. Użytkownik: podmiot korzystający z publicznie dostępnego Serwisu;
  3. Właściciel: DEKRO SPÓŁKA JAWNA ANNA PIOTROWSKA-DUDCZAK, MARCIN DUDCZAK, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8291747468, REGON: 387576970;
  4. Cookies: pliki tekstowe, wysyłane przez Serwis i zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika, zawierające informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu;
  5. Prawo telekomunikacyjne: ustawa z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2014.243 ze zm.);
  6. Ustawa śude: ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013.1422 ze zm.);
  7. Ustawa odo: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014.1182 ze zm.).
  1. Celem Polityki jest w szczególności:
    • udzielenie Użytkownikom informacji dotyczących wykorzystywania Cookies w Serwisie, wymaganych przez przepisy Prawa telekomunikacyjnego,
    • zapewnienie Użytkownikom ochrony prywatności w zakresie odpowiadającym obowiązującym standardom prawnym,
    • ograniczenie zbierania i wykorzystywania informacji dotyczących Użytkowników do niezbędnego minimum,
    • uzależnienie pełnego korzystania z Serwisu od akceptacji Polityki.

2. Ochrona prywatności i danych osobowych

  1. Dane dotyczące Użytkowników przetwarzane są przez Właściciela zgodnie z przepisami prawa i na podstawie zgody Użytkownika lub przepisów ustawowych.
  2. W celu realizacji umowy dane mogą być udostępniane podmiotom takim jak firmy kurierskie, operatorzy płatności, firmy obsługujące reklamacje, przy czym ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
  3. Właściciel dokłada szczególnej staranności, aby dane były:
    • przetwarzane zgodnie z prawem,
    • zbierane dla określonych celów i nieprzetwarzane dalej w sposób sprzeczny,
    • merytorycznie poprawne i adekwatne,
    • przechowywane nie dłużej niż to niezbędne.
  4. Właściciel stosuje odpowiednie środki informatyczne, techniczne i organizacyjne chroniące dane osobowe przed:
    • udostępnieniem osobom nieupoważnionym,
    • zabraniem przez osoby nieuprawnione,
    • przetwarzaniem niezgodnym z prawem,
    • zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  5. Właściciel systematycznie unowocześnia środki ochrony, w tym aktualizuje zabezpieczenia przed wirusami i nieuprawnionym dostępem.
  6. Każdy Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne.

3. Cookies

  1. Sklep internetowy nie zbiera automatycznie żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies. Cookies mogą być tymczasowe (sesyjne) lub trwałe.

Sklep wykorzystuje cookies w celach:

  1. identyfikacji użytkowników jako zalogowanych,
  2. zapamiętywania produktów w koszyku,
  3. zapamiętywania danych z formularzy i logowania,
  4. utrzymywania sesji użytkownika,
  5. dostosowania zawartości strony do preferencji użytkownika,
  6. optymalizacji korzystania ze strony,
  7. tworzenia anonimowych statystyk.

Można zablokować instalację cookies lub je usunąć w ustawieniach przeglądarki.

  1. W ramach sklepu stosowane są:
    • cookies stałe – przechowywane przez czas określony w parametrach lub do usunięcia,
    • cookies tymczasowe – usuwane po zakończeniu sesji,
    • cookies własne – umieszczone przez właściciela sklepu,
    • cookies zewnętrzne – umieszczone przez podmioty zewnętrzne (np. Google Analytics).

4. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Właściciel, świadcząc usługi elektroniczne, może instalować oprogramowanie na urządzeniach Użytkownika wyłącznie za jego zgodą i po poinformowaniu o celu oraz sposobie użycia.
  2. Użytkownik zostanie poinformowany o sposobie usunięcia oprogramowania.
  3. Informacje w tym zakresie przekazywane są wraz z oprogramowaniem niezbędnym do korzystania z usług.

5. Postanowienia końcowe

  1. Polityka została przyjęta 01/12/2016 i obowiązuje od tej daty. Zmiany mogą być wprowadzone w tym samym trybie.
  2. Wszelkie odstępstwa od Polityki wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Prawem właściwym dla Polityki jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Polityce stosuje się odpowiednie przepisy prawa, w tym Prawo telekomunikacyjne, Ustawę odo, Ustawę śude.